اچم نیوز

ساخت وبلاگ

Source Article from http://ladestan.com/vdccoiqs.2bqpe8laa2.html
جشن بزرگ «مولود کعبه» در مسجد جامع لار برگزار می‌شود

لادستان – آخرين عناوين لادستان :: rss_full_edition
تهيه شده توسط مجله فرهنگی اجتماعی سرزمين لارستان (لادستان)
http://ladestan.com/skins/default/fa/{CURRENT_THEME}/ch01_newsfeed_logo.gif

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:14

quran in ewaz larestan 02


به منظور ترویج فرهنگ قرآنی صورت گرفت

میلاد لارستان: طی آئینی از ۲۰ دانش آموز اوز لارستان که در مسابقات قرآنی حائز رتبه های برتر استان و شهرستان شده بودند، تجلیل شد.

طی آئینی از ۲۰ دانش آموز اوز لارستان که در مسابقات قرآنی حائز رتبه های برتر استان و شهرستان شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محفل انس با قرآن با حضور جمعی از روحانیون، مسئولین، اولیا، مربیان و دانش آموزان در سالن الزهرا(س) دبستان شمسی زاده شهر اوز برگزار و از ۲۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآنی این شهر تجلیل شد.

در این مراسم، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی اوز با بیان اینکه قرآن کلام خداست که با اقرا شروع شده است، گفت: قرآن ما را به سوی علم و دانش و معرفت دعوت می کند تا ازآن طریق در مقابل خدا سر تعظیم فرود آوریم.

وی افزود: خانه ای که درآن قرآن خوانده می شود شیطان درآن نفوذ نمی کند و خانه با برکت می شود.

محمدرضا ملکی معاون آموزش و پرورش منطقه اوز نیز قرآن را کتابی دانست که انسان از خواندن آن سیراب نمی شود و باید به دانش آموزان آموخت که هرچه بیشتر حرمت قرآن را درزمان قرائت و با عمل به آن نگه دارند.

quran in ewaz larestan 01

quran in ewaz larestan 02

قرائت قرآن مجید توسط شیخ عبدالله منصوری و شیخ محمد رضا محمدیان ۲ نفر از قاریان برجسته اوز و کرسی قرآنی با حضور ۴ نفر از پدران و فرزندان آنان از دیگر برنامه های اجرا شده در این محفل معنوی بود.

به گزارش میلاد لارستان، در پایان این مراسم به ۲۰ نفر از دانش آموزانی که رتبه های اول تا سوم در سطح استانی، شهرستان و مدارس را در رشته های: حفظ و قرائت قرآن، احکام، انشای نماز و نهج البلاغه کسب کرده بود، جوایزی اهدا و از ۳ نفر از آموزگاران برای پرورش دانش آموزان قرآن پژوه، تقدیر شد.

خبرنگار: ابراهیم احمدی – اوز


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:14

kometeh


با مشارکت خیرین؛

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۶میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان جهت احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی در سطح شهرستان لارستان خبر داد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۶میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان جهت احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی در سطح شهرستان لارستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور اظهار داشت : در ادامه نهضت مسکن سازی در این شهرستان و پیگیریهای صورت گرفته،کار احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی با مشارکت خیرین ، خویشاوندان مددجو و کمیته امداد آغاز شده که تا کنون مبلغ ۶ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال از طرف خیرین و خویشاوندان مددجو پرداخت گردیده و به ازاء هر واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ۱۵۰ میلیون ریال برای مددجویان شهری و ۱۰۰ میلیون ریال برای مددجویان روستایی در نظر گرفته که بر اساس پیشرفت فیزیکی کار به آنان پرداخت می گردد .

وی با بیان اینکه تعداد ۳۷۴ خانوار از ۴۸۰۲ خانوار تحت پوشش این نهاد فاقد مسکن می باشند افزود : اهداف مهم این طرح ، مشارکت خیرین و نیکوکاران  به خصوص حامیان ایتام در طرح خرید یا ساخت واحد مسکونی برای ایتام  و دیگر نیازمندان میباشد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان


Source Article from http://mldl.ir/%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF/
نیازمندان لارستانی خانه دار می شوند

میلاد لارستان
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:14



انتشار در۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

سرویس:گزارش تصویری
بدون دیدگاه


۱۸ بازدید

«هنرسراي شهروند» لار ميزبان نمايشگاه نقاشي «اولين نگاه» است+ گزارش تصويري

سید کامران علوی: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند لارستانی با عنوان «اولین نگاه» در هنرسرای شهروند لار گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این نمایشگاه که به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برپا شده است ۴۰ تابلو نقاشی خلق شده توسط «طوبی ساعدی» هنرمند لارستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این هنرمند لارستانی هنر نقاشی را از سال ۸۸ زیر نظر اساتیدی همچون آقایان مهدی و باقر عباس زاده و خانم لیلا خسروانی فرا گرفته و بدون علاقه به سبک خاصی به کپی برداری از آثار اساتید بزرگ جهان روی آورده است.

وی حدود دوسال است به ترسیم آثار ذهنی خود پرداخته و نمایشگاه «اولین نگاه» در واقع اولین تجربه این هنرمند است.

این نمایشگاه که از ۲۶ فروردین ماه جاری گشایش یافته همه روزه بعداز ظهرها از ساعت ۱۸ به مدت ۱۰ روز پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

2 3 4 5 6 7 8 9 11 13 16 18 19


ارسال نظر

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 347 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:34



انتشار در۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

سرویس:برگزیده ها
بدون دیدگاه


۱۱ بازدید

جشن «ميلاد خورشيد كعبه» در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار مي شود

مصباح قنادی: همزمان با میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی(ع) و روز پدر، ویژه برنامه «خورشید کعبه» در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر لار برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این مراسم معنوی که به همت روابط عمومی شهرداری لار، هیئت امناء و هیئت فرهنگی مذهبی مسجد امام جعفرصادق(ع) و پایگاه مقاومت شهید فانی تدارک دیده شده است، حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی کارشناس برنامه تلويزيوني «سمت خدا» به عنوان سخنران ویژه و در مسجد امام جعفر صادق(ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است این مراسم روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

wr3


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:34



انتشار در۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۵ ب.ظ

سرویس:برگزیده ها
بدون دیدگاه


۱۰ بازدید

qweqكمك ۶۵۰ ميليون توماني خيران لارستان براي خانه دار شدن نيازمندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۶میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال توسط خیرین و نیک اندیشان جهت احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی در سطح شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: در ادامه نهضت مسکن سازی در این شهرستان و پیگیریهای صورت گرفته، کار احداث ۳۵ واحد مسکن مددجویی با مشارکت خیرین، خویشاوندان مددجو و کمیته امداد آغاز گردید که تا کنون مبلغ ۶ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال از طرف خیرین و خویشاوندان مددجو پرداخت گردیده و به ازاي هر واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ۱۵۰ میلیون ریال برای مددجویان شهری و ۱۰۰ میلیون ریال برای مددجویان روستایی در نظر گرفته که بر اساس پیشرفت فیزیکی کار به آنان پرداخت می گردد.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۷۴ خانوار از ۴۸۰۲ خانوار تحت پوشش این نهاد فاقد مسکن می باشند افزود: اهداف مهم این طرح، مشارکت خیرین و نیکوکاران  به خصوص حامیان ایتام در طرح خرید یا ساخت واحد مسکونی برای ایتام  و دیگر نیازمندان می باشد.


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:34

IMG14142745

تیم اعزامی بانوان لارستان در مسابقات استانی کاراته توانست با درخشش نفرات خود در این مسابقات مقام دوم این دوره از رقابت ها را کسب کند. به گزارش میلادلارستان وبه…

تیم اعزامی بانوان لارستان در مسابقات استانی کاراته توانست با درخشش نفرات خود در این مسابقات مقام دوم این دوره از رقابت ها را کسب کند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته بانوان تحت عنوان جام کوثر در دو قسمت کاتا و کومیته  با حضور ۲۲۴ کاراته کا در سالن شهید اعتمادی کارزون برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از ۱۳ شهرستان فارس حضور داشتند،   تیم لارستان توانست با کسب ۱۵ طلا ، ۸ نقره و ۹ برنز بر سکوی دومی این دوره از مسابقات بایستد. اسامی نفرات برتر لارستانی در این دوره از مسابقات به قرار زیر است:

کومیته:

طلا : فاطمه نوروزیان ۴۷- ، فاطمه دیودل ۳۵- ، مرضیه اسماعیلی ۲۵-، دینا حیدری ۳۰- ، پریسا دلگرم ۳۰-

نقره: زهرا استوار لاری ۳۰- ، مریم کریم پور ۵۴+ ، زهرا آشوغ ۵۴+ ، مریم صدیق ۳۵-

برنز: مریم مقدسی ۵۰- ، سمیه سعیدی ۴۰- ،ساناز کوتایی ۲۰-

کاتا:

طلا:فاطمه نوروزیان ۴۷-، زهرا استوار لاری ۳۰- ، زهرا آشوغ ۵۴+ ،مریم مقدسی ۵۰- ، سمیه سعیدی ، مرضیه اسماعیلی ۲۵- ،ساناز کوتایی ۲۰- ، پریسا دلگرم ۳۰- ، هانیه کارگر ۴۷- ، پریا حیدری ۳۰-

نقره: فاطمه دیودل ۳۵- ، مهرناز رضایی ۴۰- ، فاطمه امیری فرد ۳۵-

برنز: مریم کریم پور ۵۴+ ، مریم صدیق ۳۵- ، دینا حیدری ۳۰- ، الهام حسینی ۳۰-

مربی گری تیم اعزامی لارستان در این مسابقات را خانم رضایی بر عهده داشت.

عکس» آرشیو


اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:49




حسین    محمدی

Source Article from http://sohbatnews.ir//post.php?id=14980
انتقال آب سد سلمان به بنارویه و جویم چه زمانی عملی می شود؟

http://sohbatnews.ir//

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:49




حسین    محمدی

Source Article from http://sohbatnews.ir//post.php?id=14981
برنامه های حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی در لار و حومه

http://sohbatnews.ir//

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:49

به گزارش خبرنگار جهانگیریه، سرهنگ حسین درویشی فرمانده ناحیه سپاه بستک از برگزاری همایش نهضت روشنگری در راستای تبیین شاخصه های انتخاب نماینده اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه تاریخ ۰۱/۰۲/۹۵ ساعت ۹ صبح در سال پیامبر اعظم(ص) شهر بستک خبر داد و از مردم فهیم و همیشه در صحنه بستک جهت شرکت در این مراسم دعوت نمود.

وی افزود: انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و برای ۶۹ کرسی باقیمانده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد. دور نخست این انتخابات نیز در سراسر ایران با مشارکت حدود ۳۴ میلیون نفر از مردم برگزار شد که معادل ۶۲٪ واجدین شرایط شرکت در انتخابات به شمار می‌رفت که همانند سایر عرصه ها، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و با حضور خود بار دیگر دشمنان نظام را ناامید کردند.

فرمانده ناحیه سپاه بستک ادامه داد: در دور اول انتخابات، جناح‌های مختلف کشور حضوری فعال داشتند که جناح اصول‌گرا و جناح اصلاح طلب توانستند بخش قابل توجهی از کرسی‌های مجلس دهم را تصاحب کنند و با توجه به تعداد کرسی های تصاحب شده و نزدیکی تعداد آن در دور اول، انتخابات دور دوم حساس می باشد.

سرهنگ حسین درویشی در پایان خاطر نشان کرد، با توجه به حساسیت موجود مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 2:38

به گزارش خبرنگار جهانگیریه، بهزیستی شهرستان بستک اولین جلسه کمیته مناسب سازی معلولین سال ۹۵ را در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار کرد.

علی غنائی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت مناسب سازی محیط میتواند برای سالمندان و کسانیکه که دچار شکستگی اعضا می باشند و مجبور به استفاده از وسایل کمک توانبخشی هستند مثمر ثمر باشند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مصوبات در شهرستان اجرایی شده است اظهار داشت شهرداریها و دیگر نهادها که پروانه ساخت صادر می کنند باید مناسب سازی محیط معلولین در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه در خصوص راهکارها و برنامه های مناسب سازی محیط شهری و ساختمان های عمومی و اداری به منظور دسترسی معلولان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد اداره بهزیستی ضمن بازدید از مراکز و ادارات شهرستان لیست اماکنی که احتیاج به مناسب سازی دارند تهیه نموده و به  فرمانداری اعلام و به ادارات مربوط جهت ایجاد امکانات لازم برای استفاده معلولین تذکر دهد.

انتهای پیام/

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:56

index

يكي از راههاي تحقق اقتصاد مقاومتي توسعه صادرات است كه طبعاً اشتغال‌زايي و رشد اقتصاد را به دنبال خواهد داشت. اگر بتوانيم مواد اوليه را به فرآورده‌ تبديل نموده و…

يكي از راههاي تحقق اقتصاد مقاومتي توسعه صادرات است كه طبعاً اشتغال‌زايي و رشد اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.

اگر بتوانيم مواد اوليه را به فرآورده‌ تبديل نموده و آن را حداقل در بازار كشورهاي همسايه به فروش برسانيم و مواد اوليه مورد نياز را وارد كنيم، حركتي هوشمندانه و خردمندانه را دنبال نموده‌ايم.

اداره صنعت و معدن و تجارت و فرمانداري‌هاي لارستان كهن ضرورت دارد با تشكيل جلسات هم‌انديشي و استفاده از كارشناسان مجرب در اين راه گام بردارند و اقتصاد مقاومتي را در عمل پياده كنند.

متأسفانه در بعضي موارد ديده مي‌شود كه كشورها ديگر بهتر از ما اين مهم را دنبال مي‌نمايند اگر سري به بازار ميوه‌ و تره‌بار تهران و بعضي مراكز استان‌ها بزنيد مشاهده مي‌نماييد كه برخي ميوه‌هاي خاص كه نه خاصيت آنها معلوم است و نه ضرورتي بر وارد كردن آن محقق شده، به وفور يافت مي‌شود. ميوه‌هايي كه ما نام آنها هم تاكنون نشنيده‌ايم و برخي از آنها آنچنان كه نقل مي‌كنند اغلب آن پوست و قسمت‌هاي غير قابل مصرف و اندكي از آن قابل مصرف است اين ميوه‌ها كه به ميوه‌هاي استوايي مشهور است به وفور و با قيمت‌هاي بالا به فروش مي‌رسانند و غالب اين ميوه‌ها چنانكه مي‌گويند به صورت قاچاق وارد مي‌شود كه اين هم خود مطلبي است.

آخر چگونه قاچاقي است كه بازار تهران و برخي بازارهاي مراكز استان‌ها را به خود اختصاص داده است؟ مقدار اين گونه كالاها نشان از سازماندهي منظم براي ضربه زدن به اقتصاد جامعه است و كشتي كشي وارد مي‌شود و با كانتينرها جابجا مي‌گردد و در اسكله پهلو مي‌گيرد و كالا را ترخيص مي‌كنند و…

بگذريم، به مسأله اوليه برگرديم. گفتيم با هم‌انديشي و استفاده از كارشناسان مجرب كاري كنيم كه رشد و توسعه اقتصادي را سامان دهيم و با جان و دل بكوشيم كه اين مهم تحقق يابد تا جامعه از مشكلات رهايي يابد و با استحكام همه جانبه آيندگان راه تعالي را بهتر از امروز بپيمايند و به اجداد خويش افتخار نمايند.

 سردبیر


Source Article from http://mldl.ir/%DA%86%D9%87-%D9%83%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%8A%D9%8A-%D9%85%D9%8A%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%D9%83%D8%B4%D9%88%D8%B1/
چه كالاهايي مي‌توانيم به خارج از كشور صادر كنيم؟

میلاد لارستان
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اچم نیوز...
ما را در سایت اچم نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار achom بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:56

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*